Evet, ağaççıklar Gezi'nin sembolü. Ancak, "Neyin sembolü?" diye soracak olursanız, "dayatmacı yönetim zihniyetine karşı, birey olma ve anayasadan gelen protesto hakkını kullanmak isteyen, geleceklerinden kaygı duyup mutsuzlaşan insanların bir araya gelmesinin sembolü," diye özetleyebilirim.