Düşündüm: "Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki cok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!"
charlie ayni ben agliyorum dunyanin en masum insani cok uzuluyom valla bence sonunda oldu cubku algernonla ayni kadere sahipler neyse cok uzucu kitapti :(((