Ben de zamanla yavaş yavaş bıraktım başkalarına sarılmayı. Çünkü siz tek birinin sıcaklığının peşindeyseniz, koca dünya sarıp sarmalasa ne fayda..
DokunmadanNermin Yıldırım
Ben sana ev olamam diye geçirdim içimden. Senin bildiğin evsizlerden değilim ben. Herkesin evden anladığı başkaymış, öyle diyorlar. Herkesin evsizliği de başka o vakit. Ama ne ben anlatırım ne sen anlarsın. Boş ver o yüzden.
Nermin YıldırımEv