📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Muhteşem limanlardan ayrılıyoruz,
Yüksek tepelerden atlıyoruz
Issız adalarda yasak meyvelerden yiyip
Keşfedilmemiş günahlar buluyoruz
Sonra beraber olsak diyoruz
En ufak tebessümden yüz buluyoruz
Her yere kiraz ağaçlarından pembe kar yağdırıp
Beni affet diye yalvarıyoruz
Sonra yine yine aldatıyoruz
"Yaptığımız hatalar ve doğrular arasında ne gibi bir benzerlik var biliyor musun, Aidan?" Yanıma gelerek buruşuk parmaklarını omzuma koydu. "İkisinin de bize ait olması. Cassie bir hata ya da bir doğru olabilir ama önemli olan yaşanmış olması, bu hali ile bile senin bir parçan. Artık eski Aidan olamazsın."
Şu anda kitapla ilgili hislerim çok taze o yüzden sadece karakterler hakkında konuşacağım sanırım.Sadece şunu söyleyebilirim, kitabın bu kadar uzaması gerekiyor muydu emin değilim, özellikle başlangıç kısımları. Romana gelecek olursak, ağlamadım ama o kadar acı bir son ki... Sonunun böyle olmaması gerektiğine de inanmıyorum çünkü başka türlüsü olamazmış gibi geliyor. Hayat bazen bazı insanlara gülmez ve buna karşı ne kadar savaşsak da başaramayız. Fakat gelecekte pişman olmamak için yine de çabalamamız gerekiyor. Bu nedenle Louisa'yla o kadar gurur duydum ki, sonuna kadar çabaladı. Will içinse kendi seçimini yaptığı için mutlu hissediyorum. Aralarındaki sohbetlere tanık olmak cok zevkliydi. Bazı hikayelerin mutlu sonu değil, mutlu geçmişleri vardır.Bu da öyle bir hikayeydi.Sevgilerle.