''Bir şeylere üzülüyorsam, tuvalete gitmem gerekse bile gitmem. üzülmekten gidemem. Üzülmeyi bırakıp gidemem...'' Sevgili Holden Caulfield... Bu kitabı her sayfasında okurken ah Holden şimdi naptın diye diye suratımda bir tebessümle okudum. Holdenciğimiz hem kendini övüyor hem de kendi kendini yeriyor ama en tatlısı da yaşadığı ufak şoklar... Askerlikten korkması da ayrı bir tatlı Holdenciğimizin atom bombası iyiki icad edilmiş savaş falan olduğunda Holden'i ararsak mutlaka bombanın üstüne bakmalıyız. :):):)