gözlerin gözlerime değincefelaketim olurdu ağlardımbeni sevmiyordun bilirdimbir sevdiğin vardı duyardımçöp gibi bir oğlan ipincehayırsızın biriydi fikrimcene vakit karşımda görsemöldüreceğimden korkardımfelaketim olurdu ağlardımne vakit maçka'dan geçsemlimanda hep gemiler olurduağaçlar kuş gibi gülerdibir rüzgar aklımı alırdısessizce bir cıgara yakardınparmaklarının ucunu yakardınkirpiklerini eğerdin bakardınüşürdüm içim ürperirdifelaketim olurdu ağlardımakşamlar bir roman gibi biterdijezabel kan içinde yatardılimandan bir gemi giderdisen kalkıp ona giderdinbenzin mum gibi giderdinsabaha kadar kalırdınhayırsızın biriydi fikrimcegüldü mü cenazeye benzerdihele seni kollarına aldı mıfelaketim olurdu ağlardım..