yağmuR ☆

yağmuR ☆

, bir kitap okudu
10/10
·83 syf.··
3 saatte okudu
·
2024 23. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hem ayrıca, bu dünyada bir zamanlar bir Rembrandt’ın, bir Beethoven’in, bir Dante’nin, bir Napoleon’un yaşadığı hakkında en ufak bilgisi bulunmayan birinin kendini büyük bir insan sayması son derece kolay değil midir?
Sayfa 10·Kitabı okudu
8/10
·70 syf.··
2024 22. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2024 04:27
Okuduğum ilk klasikti. Çok beğendim. Karakterler o kadar güzel işlenmişti ki sanki kitabın içindeymişim gibi hissettirdi. Aynı şekilde kitabın konusu da gayet güzel bir şekilde anlatılıyordu. Korku o kadar güzel yansıtılmıştı ki kadının ne yapacağını merakla bekledim. Sonu beklediğim gibi değildi, adamın düşünme şekli bana bir tık yanlış geldi. Onun dışında kurgu gayet güzeldi.
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
Spoilerlı
10/10
·672 syf.··
2024 21. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2024 00:36
Bakın bu kitabı ne kadar övsem de yetersiz olacak. O denli mükemmel bir kitaptı benim için. Gözüm kapalı önerebileceğim bir kitap oldu. Çok beğendim, 672 sayfa olmasına rağmen tek bir yerde bile sıkılmadım. 6 günde bitirdim yazıyor ama 2 gün kitabı elime bile alamadım yoğunluktan. Muhteşemdi. Arkadaşlık çok iyi işlenmişti, aşk çok iyi işlenmişti, bütün duygulara doyuyoruz kitapta. Öncelikle Xaden’dan bahsedeyim. Çok sevdim, gücü, liderliği, zekası vesaire çok yerindeydi. Klişe erkek karakteri olmaması da cabası. Violet ise harikaydı, başta güçsüz olmasına rağmen kendini oldukça geliştirmesi, bir şeyler için çabalaması… Ejderhaları ile diyalogları mükemmeldi. Andarna ve Tairn ise benim kitapta okumaktan en keyif aldığım karakterlerdi. Andarna’nın o masumluğu ve tatlılığını okumak dehşet güzeldi. Tairn ise ejderha olmasa aşık olacağım biri olurdu… Sgaeyl hakkında konuşmaya bile gerek yok. MÜKEMMELDİ. Ama favori karakterim Liam’dı. Başka bir şey söyleyemiyorum… -Dain’den de nefret ediyorum.- Bu arada kitabın sonunda abisinin gelmesini hiç beklemiyordum benim için büyük sürpriz oldu. Sonuç olarak her şeyiyle harika bir kitaptı, Demir Alev’i hemen okumak yerine biraz ara vereceğim, hemen bitmesini istemiyorum.
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma