"Bilmezler yalnız yaşamayanlar,
Nasıl korku verir sessizlik insana;
İnsan nasıl konuşur kendisiyle;
Nasıl koşar aynalara,
Bir cana hasret,
Bilmezler..."
!!!
çok güzel bir kitap bence.olay örgüsü vs muhteşem .tavsiye edeceğim bir kitap.olay en beklemediğiniz yere gidiyor.yanlızca mitolojik kısmı beni biraz sıkmıştı