Muhtemelen kendine yenilmekten korkuyordu. Kazanma hırsını ve gurur mikrobunu kapmıştı bir kere, iflah olmuyordu. Böyle kendi kendini deştiği savaşlardan galip çıkmanın da mümkün olduğunu sanıyordu üstelik, ne garip. Bu kavganın bir kazananı olmayacağını, çünkü savaşların zaten herkesin çoktan kaybettiği bir yerden başladığını, bütün bu sefil kavgaların sadece kaybedenler arasında yapıldığını bilmiyordu.