Doppler kendi kendine, 1987, dedi. Bu kadar genç olman ne güzel. Önünde daha ne kadar çok kış ve bahar var, bir düşün. Ne kadar çok mutluluk, kırgınlık, üzüntü var. Kaç kez yeni ayakkabı alacağını, kaç kez bir gazete okuyup küçük kuşların aslında ne kadar çok yediklerine ve insanların ne kadar aptalca işler yaptıklarına şaşıracağını bir düşün. Yaşamın zengin geçecektir eminim; inişler, çıkışlar ve kelimelerle tarif edemeyeceğin bir duygu kaleydoskopu olacak.
Küçük şeyler, küçüklüklerine rağmen büyük olabilir dedim, anlıyor musun? Burada güzel bir sembol söz konusu diye düşünüyorum. Büyüklerin büyük olması kimseyi şaşırtmaz, ancak küçüklerin büyük olması biraz daha gayret gerektirir, bilemiyorum.