Öldüğümde benden, seni herkesten çok sevmiş ve asla tanımadığın, seni her zaman beklediği halde senin asla çağırmadığın bu kadından gelen vasiyete sahipçi olucaksın, belkide beni o zaman çağıracaksın ve ben ilk kez sana sadık olamayacağım, çünkü ölüyken artık seni duyamam.