Çok güzeldi…
Limon kütüphanesi verdiği mesajlarla, akıcı diliyle beni yeniden kitaplara bağladı.
Küçük bir kız çocuğu dilinden yazılmış, insanın sevgiyle güçlenebildiğini anlatıyor. Acılarımızı yaşamamız gereken zamanda yaşayamazsak nasıl tüm hayatımıza ket vurduğunu, sevgiyle iyileşmenin mümkün olduğunu anlatıyor, hem de bir kız çocuğu gözünden..
Tam bu duyguları yaşarken bu kitabı okumak benim için daha bir anlamlı oldu diyebilirim. Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap…