okumaya başladığınızda karışık gelecek başları, karakterler pek oturmayacak. 30. sayfadan sonra açılmaya başlayacak her şey. ve sonra emre'nin derin sevdasına dalacaksınız. emre'yle hüzünlenip emre'yle gülümseyeceksiniz, taki sona gelene kadar... 210. sayfada hüzün ve gözyaşının kokusu gelmeye başlayacak. ve kaçınılmaz sona geleceksiniz, hayır böyle bitmemeli diye haykırmak isteyeceksiniz hıçkırıklar yüreğinizi saracak gözlerinizin buğusundan devam edemeyeceksiniz... bitirdiğinizde o 30 sayfaya geri döneceksiniz, meğer başı sonuymuş zaten..
velhasıl okumayın okutturmayın bu kitabı. bilseydim böyle acı çekeceğimi başlar mıydım hiç.