Merve Uçarsu

Bana öyle geliyor ki,hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamımdan ve ölümümden nefret ediyorum
Sayfa 194·Kitabı okudu
Bir keresinde kendine korkunç işkenceler yapan bir hastam olmuştu.Ona neden böyle şeyler yaptığını sorduğum zaman, 'Bunları bana dünya yapmasın diye.' karşılığını vermişti.Sonra,'Dünyanın neler yapacağını görmek için biraz beklesenize,' demiştim. O da,'Anlamıyor musunuz? Eninde sonunda oluyor bunlar, bu şekilde hiç olmazsa kendi yıkımımı kendim yönetiyorum,' diye yanıt vermişti.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Suçsuz olduğunu biliyorlar ve bu tüyler ürpertici şeyi kendilerine saklıyorlar.Üstelik bu insanlar uyuyabiliyorlar,eşleri ve çocukları var, onları seviyorlar
Sayfa 27·Kitabı okudu
Ey adalet,ne korkunç bir umutsuzlukla sıkılıyor insanın yüreği
Sayfa 28·Kitabı okudu