Bir keresinde kendine korkunç işkenceler yapan bir hastam olmuştu.Ona neden böyle şeyler yaptığını sorduğum zaman, 'Bunları bana dünya yapmasın diye.' karşılığını vermişti.Sonra,'Dünyanın neler yapacağını görmek için biraz beklesenize,' demiştim. O da,'Anlamıyor musunuz? Eninde sonunda oluyor bunlar, bu şekilde hiç olmazsa kendi yıkımımı kendim yönetiyorum,' diye yanıt vermişti.
Suçsuz olduğunu biliyorlar ve bu tüyler ürpertici şeyi kendilerine saklıyorlar.Üstelik bu insanlar uyuyabiliyorlar,eşleri ve çocukları var, onları seviyorlar