Mesut Altay

Mesut Altay
@messalty
Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni
Yüksek Lisans
İzmir
10 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
İnsanda yaşayan nedir, öğren.” Ve insanda yaşayanın sevgi olduğunu anladım!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi. Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı. İnsanın isteği dozunda olmalıydı." - John Steinbeck
“Doğa bizi asla kandırmaz; bizi kandıran hep kendimiz olmuşuzdur”
Ele geçirme arzusu, gerçekten de çok doğal ve olağan bir şeydir ve gücü yeten insanlar bunu yaptıklarında her zaman övülecek ya da (en azından) yerilmeyeceklerdir; ama bunu yapacak güçleri olmadığında ve her ne olursa olsun böyle bir şeyi yapmak istediklerinde hata etmiş olurlar ve kınanmayı hak ederler.
En büyük mutluluk, mutsuzluğun kaynağını fark etmektir. Dostoyevski