Fuat YERLİTAŞ

Sabah sabah bir mahzunluk var bende. Sürekli kendimce bir iyilik işareti arıyorum. Konuşanların ağzının içine bakıyorum. Bir cümle kursun, tutayım ucundan, içine yerleşeyim, ısınayım biraz. Hangi dilde olursa olsun.. Dostluk olsun..Samimiyet olsun ..Bir cümle kursun da hepimize yetecek kadar geniş, hepimizi soğuktan kurtaracak kadar sıcak diye bekliyorum. Bilmem duyar mıyım gün içerisinde? Bekleyip göreceğim. Fazla melankolik oldum mu ne? Affola. Günaydın 1k dostları...
Fuat YERLİTAŞ
1k'yı arıyormuşsun ya sen :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler sevgili okurlar. Bir konuda yardımınıza ihtiyacımız var. Dün paylaştığımız gibi "En aktif okurlar" -yeni ismiyle "En iyi okurlar"- listemiz artık okur puanına göre listeleniyor. Puan hesaplamasında da değiştirmeler yaptık. Kitap incelemeleri ve bunlara gelen beğenilerin daha yüksek katkı sağlamasına yönelikti bunlar. Son durumda ise "En İyi Okurlar" listesi ile ilgili üç farklı görüş var ortada. Birincisi: Bu liste kalksın. Çünkü bu şekilde okurları "iyi" gibi göreceli bir kavramla aynı listeye koymak hoş değil. Ayrıca bu listenin varlığı bazı okurları birinci sayfaya çıkmak için bazı nahoş şeyler yapmak zorunda bırakıyor. İkincisi: Liste bu haliyle kalsın. Fakat isteyen okur ayarlardan listede yer almasın. Üçüncüsü: Listede sorun yok, bu haliyle kalsın. Gece gece başımıza icat çıkarmayın. :) Sizden ricamız aşağıdaki ankette oy kullanarak bu görüşlerden hangisinin daha mantıklı olduğunu bize bildirmeniz. Zira en iyi geliştirici kullanıcıdır. Ayrıca konu ile ilintili yorum yaparsanız seviniriz. Anketimiz: strawpoll.me/5008205 (Dipnot: Anket yarın bu saate kadar yayında kalacaktır. En az 100 oy kullanılması durumunda sonuca göre işlem yapılacaktır. Aksi takdirde kafamıza göre bir seçim yapacağız. :) )
Siyaset
Fuat YERLİTAŞ
Bu durum için "aktif okur" isimlendirmesi "iyi okur" isimlendirmesinden daha uygun. Sonuçta alacağı okur puanı sitede geçirdiği süreyle ilgili olacak. Okuduğum kitapların pek çoğunda sitede değerlendirme yapacak vaktim olmuyor. Bu benim sitede aktif olmamla ilgili bir durum. "iyi okur" vardır mutlaka ama buradaki kriterler "iyi okur" sıfatının altını dolduracak düzeyde değil.
21 Yaşında 2118 kitap okumuş (iddia ediyor), hiç birşey yapmadan sürekli kitap okuması lazım, ya da mucizevi bir hızlı okuma tekniği gelişmiş.
Fuat YERLİTAŞ
İlkokulda okuduğu Cin Ali serisini burada bulamayıp onun yerine sayı tutsun diye başka kitaplar eklemiştir belki :)
"karpuz diye meyvemi olur arkadaş ya ? 15 kilo meyvemi olur ? karpuz bence hayvandır." ekşi'de demin gördüm, siz de biraz gülün diye şey ettim. :)
Fuat YERLİTAŞ
Tasavvufun bilimin dışında olduğunu düşünüyorsanız söyleyecek bir şeyim yok.