ananeke babamea

ananeke babamea
@mevsimdagklrn
Okullardaki tarih kitapları önemli; çünkü milletin fertlerinin büyük kısmı okuldan sonra tarih okumaz.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Tarih
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tarihçi olunmaz ,doğrulur diyorum. Yine müzisyen doğulur,ressam doğulur,sporcu doğulur aslında. Sonraki antrenman insanları belirli bir yere kadar götürebilir. Esas olan kendi cevherimizdir.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Derler ya insan asla doymak bilmez diye,yüzünü verseniz ille de astarını ister diye.
Sayfa 35·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildir.Bazen şans ters dönebilir yoksa.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Düşünce
Konuşmak salt alışkanlıktan doğuyorsa ne gereği vardı ki.
Sayfa 14·Kitabı okudu
İnsan ve Toplum