"ilk andan itibaren tamamıyla baska dunyaların insanları oldugumuzu anladıgım halde beni burada tutan ve seni gordugum zaman icimi sevincle dolduran neydi?"
kendimin bile sasıracagı kadar melankolik ve kasvetli resimler ortaya cıkarmıstım. fakat bu, benim kalbimin en derinliklerinde saklamaya calıstıgım seylerin suretiydi. onden bakıldıgında guluyor ve insanları gulduruyor olsa da aslında boylesine melankolik bir kalbi barındırıyordum.