Şu son günler o kadar korkutucu ki. Elimizden bir şey gelmemesi o kadar iğrenç hissettiriyor ki. Yardım gönderiyoruz kan verme yerine gidiyoruz sosyal medya aracılığı ile insanlara ulaşmaya çalışıyoruz ama eksik kalıyor gitmek için başvuru yapıyoruz kabul etmiyorlar olası bir deprem olur diye. Insanlar orda soğuktayken evde durmak bana kendimi iğrenç hissettiriyor. Yemek yemek, uyumak, ısınmak...
Dua et.
Dua et.
Dua et.
Bugünler nasıl atlatılır bilmiyorum ama hiç bir şey artık eskisi olmayacak mental olarak onu çok iyi biliyorum.