MİRAÇ DALKIRAN

MİRAÇ DALKIRAN
@mirac27
ben keyfim bide kahyası
öğretmen
lisans
5 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Sevdiceğim..
Sanki karanlık dünyama bir pencere açtın.
Sayfa 257 - Dergâh Yayınları
Edebiyat
Reklam
En anlamlı öğütlerden...
"Şahsınıza karşı haddi aşan, hududu geçen, küstahlaşanları, altın olsa kesenizde, bal olsa kâsenizde tutmayın..." ~Neşet Ertaş
bir soru??????????????
gözler neden bedenin ön kısmı dediğimiz yerindedir.
1000Kitap
AYNI SAKSIYA DIKERLER MI BIZI?
Bu günlerde kendimi bulamıyorum…her yere baktım…ne içimde, ne dışımda yokum Amaçsız, sorgusuz dolanıyorum Amacını kaybeden, kendini de kaybetmemiş midir? Sen gelene kadar “yok” olmaya karar verdim galiba Akıtmaya çalışıyorum zamanı hızlı, senli günlere hemencecik ulaşayım diye Düşünmüyorum, sormuyorum, sorgulamıyorum Arzularımı, beklentilerimi, putçuklarımı dolaplara sakladım Acılarımı, sevgilerimi toprağa gömdüm; yeniden yeşerip “biz” olsunlar diye Kovalıyorum “ya gelmezse” leri, “gelir, gelecek, gelmeli” lerle Umutla, umutsuzluk ortasındaki ince çizgide yalpalıyorum Sarhoş bir yel, bir o yana, bir bu yana savuruyor Ben yine de “sen” li tarafa düşmeye çalışıyorum Beklemek de güzel, beklenen sen olunca Bazen beklemek, kavuşmaktan daha güzel hatta Hayallerle süslemek ve olmadığın kadar pembe görmek seni Karanlığımın üstüne bir yıldız gibi asmak Gelmen için ne yapmam gerek acaba? Seni hak etmem gerek belki Biraz iyilik biriktirip, sivriliklerimi törpülemem Ya da yeterince acı çekmem lazım Kim bilir, belki de acılarla dolunca mutluluk taşıyordur bardaktan Ya benim bardağım çok büyükse ve geç dolarsa; ya da hiç dolmazsa? Dur ama bi saniye Ya senin bana gelmen değil de benim sana gelmem gerekiyorsa? İyi ama nasıl? Nerdesin, kimsin bilmiyorum ki?
Şiir
Sana zahmet olacak ama, senden yakın hiç kimsem yok. Nazım en çok sana geçer...
Sayfa 130