özlem

özlem
@misarttee
tanrı (tabi varsa) sizi korusun
   “Yalnızlık tehlikelidir Yüzbaşı.. Bağımlılık yapar. Ne kadar huzur verdiğini görünce herkesten kaçmaya başlarsın.. Kendinden  bile… Yalnızlık tehlikelidir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Gözden, ırak olan gönülden de ırak olur mu efendimiz? -Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse, seninle birlikte gider her yere...
''Matkapla göğsünün ortasına açılmış bir pencere düşün.Perdeyi aralıyıp kendi yarandan bakıyorsun dünyaya.Eskisi gibi acımıyor ve de asıl bu acıtıyor.''
Bana güneşli,sıcak bir iki satır yaz. Hayatla boğuşma kabiliyetimin artması için buna muhtacım.