özlem

özlem
@misarttee
tanrı (tabi varsa) sizi korusun
"Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir. Ve hikayeler kalanlara aittir.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıydım. Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti. Hiç kimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiç kimseden bir şey beklediğim yoktu.
Sayfa 124
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
"Nasıl bir his biliyor musun?oda çok geniş ama sığamıyorsun,bak kapı orada ama çıkamıyorsun,pencere açık ama nefes alamıyorsun."
Gerçekte yeryüzünde bir çocuğun acısından, o acının beraberinde getirdiği nefretten ve bunu açıklamak için aranacak nedenlerden daha önemli hiçbir şey yoktur.
Sayfa 222