m :3

m :3
@mliesa
<3
"Yakında görüşürüz" diye ısrar etti. "İstediğin zaman eve dönebilirsin.Bana ihtiyaç duyarsan hemen yanına gelirim." Ama bu sözün arkasındaki fedakarlığı gözlerinde okuyabiliyordum.
Reklam
Dokunsalar ağlayacakmışsın. Dokunmamışlar. Yine de ağlamışsın.
Güçsüz değilsin sadece insansın her şeyle savaşamazsın...
Pencereniz kirliydi, gördüğünüz her insana çamur attınız...
Reklam