Musa nın Asası

Musa nın Asası
@mnzufk
Cahil dengini.. Âlim kendini ararmış…
Dünyada bir yer
Dünya, 5 Eylül
106 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Dost düşman bu dâhi insana hayran. Lenin, Hitler defalarca hayranlığını dile getirmiş. Düşmanı Lloyd George hayran, Amerikalılar hayran. Time dergisi kendisini kapak yapıyor. Kapakta şöyle yazar: “Kendi efendisi olan bir Türk var mı?” O zamana kadar yok çünkü. Atatürk ile beraber herkes kendi efendisi oldu Türkiye’de. Bunu milletine armağan edebilmiş bir insan Atatürk.
Araştırma-İnceleme Tarih
Musa nın Asası isimli okura yanıt verildi
Musa nın Asası
Hadi bu hevesi kırmayalım öyle kabul edelim ozaman :)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dost düşman bu dâhi insana hayran. Lenin, Hitler defalarca hayranlığını dile getirmiş. Düşmanı Lloyd George hayran, Amerikalılar hayran. Time dergisi kendisini kapak yapıyor. Kapakta şöyle yazar: “Kendi efendisi olan bir Türk var mı?” O zamana kadar yok çünkü. Atatürk ile beraber herkes kendi efendisi oldu Türkiye’de. Bunu milletine armağan edebilmiş bir insan Atatürk.
Araştırma-İnceleme Tarih
Musa nın Asası isimli okura yanıt verildi
Musa nın Asası
Hayranlık olamaz Bolşevizm hayranlıklarla mücadele etmektir bir bakımdan :))
Dost düşman bu dâhi insana hayran. Lenin, Hitler defalarca hayranlığını dile getirmiş. Düşmanı Lloyd George hayran, Amerikalılar hayran. Time dergisi kendisini kapak yapıyor. Kapakta şöyle yazar: “Kendi efendisi olan bir Türk var mı?” O zamana kadar yok çünkü. Atatürk ile beraber herkes kendi efendisi oldu Türkiye’de. Bunu milletine armağan edebilmiş bir insan Atatürk.
Araştırma-İnceleme Tarih
Musa nın Asası
Yok daha neler :) Şengör hoca burda biraz abartmış gibi Lenin Atatürk’e hayranlık duymuyor du onun kıvrak zekasını iyi bir teşkilatçı oluşunu ve emperyal ( sömürgeci ) ülkelere karşı olan tavrını halkçı ilerici duruşunu beğendiğini dile getiriyordu. Yanılmıyor Şam 1921 de dostluk anlaşması yapmışlardır. Neyse sözlerime Ma Shao nın sözüyle son veriyim. Mustafa Kemal yeni Türkiye nin kalbidir :)
Ceviz Ağacı Başım köpük köpük bulut, içim dışım deniz, Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda, Budak budak, şerham şerham ihtiyar bir ceviz. Ne sen bunun farkındasın, ne polis farkında. Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda. Yapraklarım suda balık gibi kıvıl kıvıl. Yapraklarım ipek mendil gibi tiril tiril...
1000Kitap
Mey isimli okura yanıt verildi
Musa nın Asası
evet sevgiliyi beklerken gelen polisler eve ağacın üzerinde yazılan şiir.
Tüm acılarımız için Freud bize anne babalarımızı, Marx ise toplumdaki üst sınıfları suçlamamız gerektiğini söylüyor. Hindistan karma düşüncesine göre ise hayatımız kendi ektiklerimizin bir meyvesidir ve kendimizden başka kimseyi suçlayamayız.
Sayfa 318 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Musa nın Asası
Kitabın yazarı cidden saçma kıyaslamalar yapmış. Meteryalizmin babası ile batıl düşünceyi nasıl karşılaştımuş ilginç