Nuriş

Nuriş
@monachopsisss
İkimiz de yorgun, perişan, sessiz Korkarım ki, kıyameti bekleriz
Edebiyat
Reklam
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
Ya sus git Ya konuş gel, Ortalarda kalma.
"Kalbimi seninle dinlendir Allah'ım, yoruyor bu dünya telâşları."
1000Kitap
Dünyada iyiler azalıyor, kendine iyi bak. Mustafa Kutlu
1000Kitap
Reklam