E D A

E D A
@moonpiece_
Okuyor
Hatay
Hatay
9 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Böylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu ?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bu gece yine, galiba gözlerimi uyku tutmayacak."
Sayfa 258 - İnkilap yayın evi·Kitabı okudu
"Kendini beğenmiş insanlar, başkalarını kendine hayran sanır."
"Vuslata erişmeyen aşk, en güzel aşktır. O sevdiğine yük olmak istemez. Sevgiliden ne aşk, ne iyilik, ne iltifat bekler. Almadan vermek, kazanmadan kaybetmek ister."
yağmur yağıyor olric.. ıslanıyor etraf.. ağlasak kimse anlamaz değil mi? anlamaz efendimiz.. tut ki güneş açtı.. papatyalardan taç yapar mı saçlarımıza? bilinmez efendimiz... yıldız kaydığında diler mi bizimle olmayı? sanmam efendimiz... ben de sanmam... gidelim Olric... gidelim efendimiz....