Mehtap

Mehtap
@moonshineee
Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyanın en basit, en zavallı, hatta en ahmak adamı bile, insanı hayretten hayrete düșürecek ne müthiş ve karışık bir ruha maliktir!.. Niçin bunu anlamaktan bu kadar kaçıyor ve insan dedikleri mahluku anlaşılması ve hakkında hüküm verilmesi en kolay şeylerden biri zannediyoruz? Niçin ilk defa gördüğümüz bir peynirin evsafı hakkında söz söylemekten kaçtığımız halde ilk rast geldiğimiz insan hakkında son kararımızı verip gönül rahatlığıyla öteye geçiveriyoruz?

Mehtap

, bir kitap okudu
8/10
·126 syf.·
24 saatte okudu
·
2021 24. kitabı
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,2bin okunma
Bana kalırsa insanın en iyi tanımı şöyle olmalı : iki ayaklı nankör bir yaratık.
"kendim olmayı yeğlerim," dedi. "suratsız da olsa kendim olayım. ne kadar neşeliyse de başka biri olmak istemem."