Belki de insanlar,başlarını yukarı kaldırıp da aya bakmak akıllarına gelmediği,onu seyretmeyip zihinlerini dünyanın oyalayıcı işlerine taktıkları için mutsuzdurlar.Kim bilir?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimse yolunu bir başkasının içinde kaybetmeyi göze almıyor.
Kimsenin gökyüzünden bize bir yıldız düşmüyor.
Kimse kimseyi kendine katmıyor.
Kimse kimseyi içinde yaşatmıyor.
...seslerin, renklerin,şekillerin ve mesafelerin ötesindeki hakikatten çakıntılar bırakıp geçen bu fısıltıyı hiç kaybetmedim.Madde içi hayatta perende üstüne perende atarken,madde ötesi hayatın,ruhumda daima ihtarcısına,gözü uyku tutmaz nöbetçisine rastlıyor;ve arada bir bu nöbetçinin selâmını alıp yine beni sürükleyen çarklara takılıyor,ona:
-Haydi,beni nereye götüreceksen götür,kime teslim edeceksen et!
Diyemiyordum.