Karşımızdaki kişilerin cümlelerine ne kadar dikkat ediyoruz, eğer ki dikkat ediyorsak ne denli o cümlede kendimizden bir şeyler arıyoruz?
Dün konuştuğum bir kişi “alıntılarla insanların yüreğine dokunmak, o yüreğin varlığını hatırlatmak çok zor.” dedi. Kendisi bu cümleyi söylemekle kalmayıp söylediği şeyi uygulama konusunda da çok başarılı birisidir.🦋🦋🦋
Peki sizce de öyle mi? Bir alıntı ile diğer insanların yüreğine dokunmak çok mu zor yoksa bizler mi istemiyoruz okuduklarımıza (alıntılara) anlam yüklememeyi??
Mal mülk düşkünleri rahat yüzü görmezler,
Bin bir derde düşer, canlarından bezerler.
Öyleyken, ne tuhaftır, yine de övünür,
Onlar gibi olmayana adam demezler.