📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnanılmaz tatlı bir kitaptı. Okuması zaten yalnızca dakikalar alan bir çizgi roman. Çizimlerin sadeliğine bayıldım. Kitabın kapağına, yapısına, Çizimlere, hikayeye resmen hayran kaldım. Çok tatlı bir hikayeydi. Bir kısa animasyon filmi kıvamında. Yalnızlığı çok iyi yansıtan bir çizgi roman. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Okuduğunuzda size kesinlikle bir şeyler hissettireceğinden ve okurken de keyif alacağınızdan eminim.