Anladığım kadarıyla; anne, baba, abi ve kız kardeşten oluşan bir ailenin, abiye olan maddi bağlılığının zamanla tembelliğe dönüşmüş olmasından kaynaklandığı ve mecbur kaldıklarında kendi ayakları üzerinde durmalarını işlemiş. Ve tabii ki ihtiyaçları kalmadığında ona karşı duydukları vefasızlık. Kız kardeşi hakkındaki konservatuar hayalinin gerçekleşememesi, zamanla abisine duyduğu öfke... Babasının tahammülsüzlüğü.. Anneninse içi boş sevgisi.. Hayal kırıklığı oldu sanırım benim için. Sevmedim.