"Hayatımın başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
Bir yandan da beynimi yıllık izne çıkarmak istiyordum albayım...
Mümkün mü bu? "
"İki gündür bahçeye bile çıkmıyorum. Sadece, iki saatte bir, perdenin aralığından bahçeyi seyretme izni veriyorum kendime. Bana, çıkma dediler; fakat öl demediler. Merak ediyorum: Hiç çıkmadan nasıl yaşar insan bir evde?"