Binlerce yıl Çinliler Beijing demişler o şehre. Sonra İngilizler Pekin adını vermişler. Niçin? Kölenin adını efendi verir çünkü. Köle ise elindeki direksiyonu efendisine verir; o daha iyi bilir çünkü. Yıllar sonra ürettikçe akıllanmış Çinliler, başkentlerine Beijing demişler. Ama Pekin ördeğinin adı yine Pekin Ördeği kaldı. Efendinin tokadı özgür olduktan sonra da tek parmaklık bile olsa iz bırakır yüzünde