insan bütün bir gün boyunca bir şey olmasını bekler, bekler, bekler...başı ağrıdan sancımaya başlayana kadar düşünür, düşünür, düşünür... hiçbir şey değişmez, hiçbir şey olmaz.insan yalnızlığıyla öylece kalır...
..ben bilinmeyen adayı bulmak istiyorum, o adaya ayak bastığımda kim olduğumu öğrenmek istiyorum. Bilmiyor musun ki, kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin..