Sevgiliyi dışarda öldürmek neye yarar? İçimizde yaşadığı müddetçe, biz sadece bir şeklin katili olmakla kalırız. Onu içimizde öldürebilmeliyiz. Unutmak budur.
Ağlamamak için dudaklarını ısırdığını, bahar geldiğinde,suların kalın bir buz tabakası olup toprağı örttüğünü,sanki demirden olan bu kabuğu tepinen atların toynaklarının bile kıramadığını... unutmamıştı.