Okumadığım birkaç Nermin Yıldırım kitabı kalmışken -sadece birkaç- en sevdiğim Nermin Yıldırım kitabı bu oldu desem acele mi etmiş olurum? Çok güzeldi be ... Ne desem az ne desem yetersiz... vermeye çalıştığı, silkelediği, vura vura anlattıkları... bütün çıkmazlar, çıkarlar, endişeler, travmalar, zorluklar, duygular öyle anlaşılırdı ki... Bir hayat daha yok!
Ve
Bir kişi dünya demektir.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
Nermin Yıldırım, duyguları ilmek ilmek işleyen insanları derinlemesine tartıp biçen şahane bir yazar. Herbir kitabı en az diğeri kadar etki bırakıp kalıyor insanın kalbinde.
MisafirNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20182,997 okunma