İncelemeniz yazısı altında soruluyor ya hani, kitabı beğendiniz mi? Evet, beğendim.
Düşündürücü, ibretlik, masalsı bir roman... masalsı oluşunu arka kapakta da vadetmişler zaten.
Çok hızlı okunacak, önce ne iğrenç ne saçma ne tuhaf denecek sonra da içine çekecek bir hikaye. Tasvirler ve anlatılar epeyce içselleştireceğiniz türde. Sanırım okuduğum kitapları unutan ben bu kitabı kolay kolay unutamayacağım.