- Yalnız mısın?
- Diğer tarafta insanların daima... Demek istediğim, Linda hep, hiç kimsenin asla yalnız kalmadığını söylerdi.
- Anlatmak istediğim , sanırım ben, çoğu insandan farklıyım. Eğer insan şişeden farkı çıkarılmışsa...
- Evet, mesele tamda bu. Eğer farkliysan yanlizliga mahkum oluyorsun. Yalnız olana acımasız davranıyorlar.