Josef K.

Josef K.
@mstfaylmz
"Ben keyif aramıyorum. Tanrıyı istiyorum, şiir istiyorum , gerçek tehlike istiyorum, özgürlük istiyorum, iyilik istiyorum. Günah istiyorum."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
- Yalnız mısın? - Diğer tarafta insanların daima... Demek istediğim, Linda hep, hiç kimsenin asla yalnız kalmadığını söylerdi. - Anlatmak istediğim , sanırım ben, çoğu insandan farklıyım. Eğer insan şişeden farkı çıkarılmışsa... - Evet, mesele tamda bu. Eğer farkliysan yanlizliga mahkum oluyorsun. Yalnız olana acımasız davranıyorlar.
-"üzülme" dedi -"insan bazen mecbur kalır."
İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur
Yiğitler, yol gösterenler aya benzer, önce büyür,her yeri ışığa boğar, sonra kaybolup giderler...