"Ağladığına göre suçlu" ne demek ya? " Ağladığına göre çaresiz demek ki, ağladığına göre üzgün demek ki, ağladığına göre bir derdi var demek ki" demek varken, "Ağladığına göre suçlu denir mi hiç?"
"Neyin doğru olduğunu bilen, doğru olan şeyi yapacaktır." diyordu Sokrates. Doğru bilginin doğru davranışa yol açacağına inanıyordu. Ve ancak doğru davranan kişi doğru insan olabilirdi. Yanlış davranıyorsak, bu daha iyisini bilmedigimizdendir. Bilgimizi arttırmaya çalışmak bu yüzden önemlidir işte.