Dikkat kaybından kurtulmak için dikkat dağınıklığı yaratan unsurlardan kurtulmanın yeterli olmadığını o zaman anladım. Bu kadarı sadece boşluk yaratıyor. Dikkat dağınıklığı yaratan unsurları temizleyip yerlerine akış kaynakları koymamız gerekiyor.
Ötekinin iyiliğini, kurtuluşunu, bize benzemesi şartına bağlamıştık. Açıkçası, şimdi şunu söyleyebilirim: Tüm dünya bize benzese, bu gezegende yaşamak tam bir işkence olurdu.
Bana göre seküler kesimin, yani solcuların, Atatürkçülerin en büyük yanılgıları, İslamcıların hepsini aynı zannetmeleri, tek bir kişiden bahsediyormuş gibi konuşup davranmalarıdır.