Nedense, hayatta bir müddet beraber yürüdüğümüz insanların
başına bir felaket geldiğini, herhangi bir sıkıntıya düştüklerini görünce bu
belaları kendi başımızdan savmış gibi ferahlık duyar ve o zavallılara, sanki
bize de gelebilecek belaları kendi üstlerine çektikleri için, alaka ve
merhamet göstermek isteriz.