" Hayır , kevok söyle . Sürekli ölen biz değil miyiz ? Daha önce sayısız kez öldürülmedik mi , yarın yine öldürülecek olan biz olmayacak mıyız? Her gün ölmüyor muyuz ? Hayatımız ölümden bile beter değil mi ? Anadilimiz , kültürümüz ölüm tehdidi altında değil mi ? Ölen bizim kulturumuz değil mi ? İkimiz onların diliyle konusmuyor muyuz ? Bizi köklerimizden , tarihimizden uzaklaştırmadilar mi ? Toprağın en güzel yerlerine , kendilerine çok güzel hanlar , hamamlar , saraylar , konaklar inşa etmiyorlar mı ? Bizde kendi topraklarimizda birer yabancı gibi oralarda yaptıkları görkemli binalara , yapılara bakmiyor muyuz ? Sözünü ettiğin hangi ölüm ? Tut ki okulu bitirdim , ne olacak ? Değişen ne olacak ? Hicbir şey kevok , hiçbir şey ..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖