C E م İ L

C E م İ L
@nacizannee
Kitap insanı kibarlaştırır...
Lisans
Mardin/Midyat
28 Temmuz
10 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Böylece kelebekler kabüllenmişler hallerini, Uzun ve renksiz bir yaşam yerine, Kısa ve renkli bir yaşama kanat çırpmışlar. Belkide daha iyidir böylesi; uzun ve rensiz bir yaşama karşılık, Kısa ve renkli bir yaşam...
Edebiyat
Birçok kitap, insanın kendi kalesinin içindeki bilinmeyen odaların anahtarları gibidir.' 
Edebiyat
Merhamet ne güzel şeydir değil mi? En çirkin insanı güzel, en yoksulunu zengin eder. Allah tüm canlıların kalbine merhamet tohumlarını ekmiştir. Önemli olan hangimizin bu tohumları büyüttüğü, hangimizin su bile vermeden kurumasını izlemesidir.
Hüzünlü kişilerdik
''Hepimiz büyüktük. Küçük küçük parçalarla, aynı üzüntüden payını alan büyük ve hüzünlü kişiler.''
Edebiyat