Tanrı'lar arasında insan yalnızlığı mı
İnsanlar arasında insan yalnızlığı mı?
Korkusu küçük düşürüyor hayatımızı.
Ne diyordu ince şeylerin annesi
Ötekini oku, derinde dipte duranı.
Günleriniz dertsiz, geceleriniz eksiksiz ve hüzünsüz olduğu zaman değil. Tam tersine, bütün bunlar yaşamınızı kuşatmışken, çıplak ve tüm bağlardan kurtulmuş olarak hepsinin üzerine yükseldiğiniz zaman özgürsünüz gerçekten.
Çünkü anlam çerçeven(iz) her yeni 'bugün'de, 'şimdi'de en baştan ve boydanboya yeniden kuracağın(ız) yepyeni bir çerçeve olacak çünkü 'verilmiş', 'hazır' bir çerçeveniz yok ( üstelik 'normal', 'olağan', 'alışılmış' her türlü çerçevelenmişlik, o anlama aykırıdır, onu çeler, giderek engellemeye yöneliktir) ; olamazdı da : ancak ş i m d i - b u r a d a kurabileceğin(iz) kadarıyla varolabilecek. Anlamın(ız) şimdi, burada, var...