Yani , kişi, gelmeyeceğini bildiği o birisini seviyorsa ancak, felsefe (de) yapıyor olabilir, -philosophia , kişinin hiç birzaman 'bilge' olamayacağını bile bile, 'bilgeliği sevmesi' değil mi , zaten?
Hiçbir zaman inandıramadım seni, kahramansız bir dünyaya neden inandığıma.
Hiçbir zaman inandıramadım seni, o kahramanları uyduran zavallı yazarların aslında kahraman olmadıklarına.
Hiçbir zaman inandıramadım seni, sıradan bir hayata razı olman gerektiğine.
Hiçbir zaman inandıramadım seni, o sıradan hayatta benim de bir yerim olması gerektiğine. Orhan Pamuk