edebiyatımızın erken kaybettiği isimlerden sabahattin ali'nin harika romanı.
belli bir yerden sonra oyle içine alıyor ki insanı bir yandan bırakmak istemiyor bir cırpıda okumak istiyor insan, bir yandan da yavaslayıp tadını cıkara cıkara okumadan edemiyor.
ilk okul 5 öğretmenimin yılbaşı hediyesidir...o yaşlarda anlamak için çok sıkılsamda 2 kere okuduğum bana kitap okumayı sevdiren alıştıran başlangıcımdır...yıllar içindede tekrar tekrar okuduğum ...
Sarah Jıo tüm kitaplarını okumuş biri olarak en favorim mart menekşeleri....böğürtlen kışı da çok sürükleyici bir kitap... keyifli yalın bir anlatımı var...