📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
«Acaba benim defter-i ilahîye ismim kayd oldu mu? Bana «insân» diye bir isim verildi mi?» diye düşün.
Yoksa hakikî mü'min ölmez, sadece elbise değiştirir. Evet, Hak yolcusu ölmez. Ölen: Hayvandır, zâlimdir, müşrikdir, mürteddir, insan haklarını ezendir, mahlûka nazar-ı hakaretle bakandır..
AFRODİT HAYATTA MIYDI? Nazar Fomin bu şüphe ve ümitle artık insanların ve kurumların değil - onlar Afrodit'in izine hiçbir yerde rastlanamadığı cevabını vermişlerdi kendisine - doğanın, gökyüzünün, yıldızların, ufkun ve ölü nesnelerin kapısını çalıyordu. Yeryüzünde, Afrodit'inin hala nefes aldığını ya da göğsünün çoktan soğuduğunu ona gösterebilecek dolaylı bir işaret yahut müphem bir alamet bulunduğuna inanıyordu. Siper sığınağından tarlaya çıkıyor, lacivert saf bir çiçeğin önünde duruyor, ona uzun uzun bakıyor ve nihayet soruyordu: "Evet? Sen oradan daha iyi görürsün, ne de olsa cümle toprağa bağlısın, bense bir başıma geziyorum, söyle hayatta mı Afrodit değil mi?"
(...)