Senden başka birini düşünerek aşık olmak , hatta yalnızca aşkla bir oyun oynamak , bana son derece açıklanamaz , son derece düşünülemez bir biçimde yabancıydı , dahası şeytana uyup bunları düşünmek bile benim içi bir cinayetten farksız olurdu.
Kitap güzeldi yazar kahramanın yaşadığı içsel yaşadığı sıkıntı çok iyi anlatmış. Fakat kitabı okurken beni biraz boğdu , sürükleyici değildi. Bir iki gün ara verip tekrar okudum