..Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın. “Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir.” diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
..Gregor biraz daha öne doğru süründü ve kız kardeşinin bakışlarını yakalamak umuduyla başını iyice yere yapıştırdı. Müzik onu bu kadar etkilediğine göre, hayvan sayılır mıydı?..
İşte böyle dostum hayatı değiştirebilecek tek şey;
İnanç ve kendine güvendir!
Evet, dün hata yapmış olabilirsin ama bugün nefes alıyorsan dündeki yanlışını tekrar yapmayabilir ve yarınını inşa edebilirsin!
Evet, ben sana sen “Yapabilirsin” demeyeceğim ama sen kendine “Evet, yapabilirim” diyebilirsin!
Unutma ki; sen çok güzel bir mucizesin...